2011. június 5., vasárnap

+ + Kézi szelíd hörcsögök gyermek hobby tenyésztésre Josieshamstery + +

+ + Kézi szelíd hörcsögök gyermek hobby tenyésztésre Josieshamstery + +:
Josieshamstery egy kis hobbi tenyésztő arany az észak-u.Teddyhamstern Berlins.Ich tartanak ma már több mint 17 éve, ez a bájos karaktert, és én már találkoztam az elmúlt évben kér egy külön kis tenyésztési! Mielőtt elkezdtem tenyészteni, szereztem elég tudása a Genit, mert nem tudja fajta semmilyen állat (például Vermehrereien néha végzetes lehet).

Azt akarom, kisállat boltba, hogy az alternatív tenyészállatok, mivel ezek gyakran szelíd bzw.nicht szégyenlős, beteges, és az eseményeket. terhes. Én beszélek elsősorban arról, hogy az én állatokat gsund, erős és békés magatartásuk. Én is nagy hangsúlyt fektetett a szociális és a változatos étrend.

A fiatal állatok legalább 4 hétig elválasztott nemek, hogy Ön nem egy terhes nő erwirbt.Meine állatok velem minden kézzel szelíd és szeretné, hogy vegye az ételt a kezét, mert azt akarom, hogy a jövőben hörcsög szülők a nyugodt, szelíd hörcsög gyermek otthon !

+ + A 2011/06/05 Mira az alom. A szülők a Mira fahéj csíkos KH és a mi Maugli galamb ezüst umbrous LH. Mindkettő nagyon szelíd, csendes és békés jellegét a legjobb feltételeket egy csodálatos alom. A következő színek olyanok, mint: fahéj csíkos, és a sávos galamb sávos nerc!

Van még szabad: 1x nyérc sávos nőstény, 2 sávos fahéj kan, 2 sávos galamb Männchen.Bitte, hogy időben foglaljon!

Még több a szemét (alom Mira 6.5.) És sok további részleteket a honlapomon a: látni http://josieshamstery.jimdo.com/.

+ + Release korban kb 5-6 hét (alakulásától függően )!!!!! + +

+ + Írjon nekünk: jms-gabriel@web.de + +

Kérjük, adja meg e-mail címét, mint előtte volt azt válaszolni egy e-mailt nem lehetett!
Ár: 12 EUR